بدون دیدگاه on ورق آلومینیوم موج دارآخرین بروز رسانی: 20ام آبان, 1402

ورق آلومینیوم موج دار

ورق آلومینیوم موج دار چیست:

ورق آلومینیوم موج دار در طیف گسترده ای از فعالیت ها مورد تقاضا هستند ، زیرا آن ها دارای تعدادی ویژگی خاص می باشد، که به دلایلی این فلز می تواند تحت انواع پردازش قرار گیرد. این فلز در برابر خوردگی بسیار مقاوم است ، انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد، و همچنین هادی حرارتی و الکتریکی خوبی دارد. آلومینیوم به دلیل خواص ضد خوردگی بسیار معروف است ، عدم امکان تشکیل زنگ توسط این فلزموجب می شود ،که وقتی مواد در هوا اکسید می شود ، تشکیل Al2O3 را می دهد ، نوعی فیلم محافظ که از تخریب جلوگیری می کند.

در میان انواع مختلف فلز ها محبوب ترین ورق آلومینیوم راه راه است ؛ شما می توانید آن را در طرح های مختلف خریداری کنید. ورق آلومینیوم موج دار دارای یک ویژگی مهم است ، به دلیل شیارهای سطح آن ، خاصیت ضد لغزش دارد. این ، به نوبه خود ، دامنه کاربرد آن را به طور قابل توجهی گسترش می دهد.

ورق آلومینیوم موج دار

کاربرد ورق آلومینیوم موج دار

سطح ضد لغزش و ویژگی های اصلی ورق های آلومینیوم موج دار باعث می شود، این ماده در زمینه های فعالیت زیر به راحتی غیرقابل تعویض باشد:

کشتی سازی

ساخت و ساز
صنایع خودرو و خانگی
حوزه نظامی و ساخت هواپیما
ورق آلومینیوم راه راه را می توان برای تزئینات نمای خارجی ، پله ها ، سازه های ساختمان نیز خریداری کرد . این ماده برای تولید تبلیغات و انواع دیگر بیلبوردها ، برای نصب پارتیشن ها ، داخلی و جاده در دسترس است. ورق های آلومینیوم در ایجاد سازه های نصب سقف های کشسان تقاضا دارند. این یکی از مصالح مورد نیاز برای ایجاد انواع قفسه ها ، میزها ، استندها ، مبلمان و تجهیزات تجاری در تولیدات صنعتی است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم فلز ارائه شده ، حفظ خواص خنثی در تماس با غذا است. آلومینیوم در برابر اکثریت قریب به اتفاق اسیدهای آلی ، از جمله اسید نیتریک غلیظ ، مقاوم است. علاوه بر این ، محصول بدون فشار توسط فشار پردازش می شود ، که به نوبه خود دامنه تولید ساختارها و اشیا possible ممکن را گسترش می دهد. با افزودن عناصر اضافی مانند منیزیم ، روی یا مس می توانید خصوصیات اصلی آلومینیوم را افزایش دهید یا ویژگی های خاصی به آن بدهید.

دسته‌بندی: بلاگ