تولید کننده های برتر سطوح آلیاژ آلومینیوم در جهان

شمش آلومینیوم

تولید کننده های برتر سطوح آلیاژ آلومینیوم در جهان کدام اند

هیدرو نورس

نورسک هیدرو ، یکی از تولید کنندگان برجسته آلومینیوم در جهان ، برای پروفایل های اکسترود شده خود اقدام به ساخت تخته اکستروژن می کند. شرکت Hydro طیف وسیعی از آلیاژهای استاندارد آلیاژهای مورد نیاز مشتری را توسعه داده است. آنها برای:

اکسترود پذیری زیاد

سازگاری در خواص

 کیفیت سطح پروفایل اکستروژن

به دست آمده از خصوصیات مکانیکی / فیزیکی مشخص شده

از آلیاژهای آلیاژ Hydro در تعدادی از مناطق کاربردی مانند خودرو ، حمل و نقل، ساختمان‌ها، انتقال حرارت، مهندسی عمومی، الکترونیک و حمل و نقل هوایی استفاده می شود.

Hydro همچنین از نظر آلومینیوم با خلوص بالا یک رهبر جهانی است و بالاترین استانداردهای کیفیت را در اشکال مختلف شمش آلومینیوم ارائه می دهد.

ریو تینتو

آلومینیوم ریو تینتو محصولات آلومینیومی با کیفیت بالا را با کنترل کیفیت دقیق و مقررات زیست محیطی ارائه می دهد. از 3.6 میلیون تن آلومینیوم که این شرکت سالانه تولید می کند ، 2.3 میلیون تن محصولات ارزش افزوده هستند.

بیل آلومینیومی ریو در هر منطقه صنعتی جهان عمدتا عرضه می شود تا به عنوان اکستروژن برای انواع کاربردهای استاندارد و با مقاومت بالا در ساخت و ساز، حمل و نقل، مصرفی با دوام، محصولات مهندسی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

این شرکت همچنین برای برنامه های طاقچه مانند مبدل های حرارتی و سیلندرها اقدام به تولید بیلت های ویژه می کند. تخته های آلیاژ به بهترین روش ها در شبکه جهانی کارخانه های ذوب آهن و ریخته گری رعایت می کنند.

Alcoa

Alcoa ، یکی از تولید کنندگان برجسته آلومینیوم در جهان به دلیل شبکه جهانی کاستورهای آلومینیومی شناخته شده است که مجموعه ای کامل از سطوح آلومینیوم، شمش ریخته گری، اسلب نورد ، میله، پودر، خلوص بالا و P1020 را از جمله آلیاژهای اختصاصی برای بالا تولید می کند عمده آلومینیوم با استفاده از فناوری ریخته گری و قالب های مدرن برای اکستروژن، آهنگری و کاربردهای اکستروژن ضربه برای استفاده در بسیاری از محصولات و بازارهای نهایی ، بیل آلومینیوم نرم و سخت را تولید می کند.

آلومینیوم جهانی امارات (“EGA”)

بیلت 46 درصد از کل تولید EGA را تشکیل می دهد. تمام بیل های تولید شده توسط EGA از نظر کیفیت و خلوص ذاتی یکسان و برتر هستند، بخش بزرگی از تولید سالانه در آلیاژ 6063 با اکسترودایی بالا ریخته می شود.

محصولات EGA برای ساخت و ساز (قاب ویندوز و درب)، حمل و نقل، مهندسی ، دوام مصرفی، خودرو ، جعل و همچنین بسیاری از کاربردهای دیگر تهیه می شود. بیل های اکستروژن EGA مطابق با معیارهای تعریف شده از سیستم رتبه بندی شورای انرژی سبز در شورای انرژی و طراحی محیط زیست (LEED) و دویچه گشلشفت fü Nachhaltiges Bauen (DGNB، شورای ساختمان پایدار آلمان) مناسب برای شیوه های ساختمان پایدار اعلام شده است. . تابلوها در سری آلیاژهای معمولی AA 1000 ، 3000 و 6000 تولید می کنند.

روسی(RUSAL )

RUSAL از امکانات ریخته گری مدرن بهره می برد که طیف گسترده ای از آلیاژهای آلومینیوم با کیفیت بالا تولید می کند که برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان طراحی شده اند. آلیاژهای آلومینیوم تولید شده توسط RUSAL معمولاً در صنایع حمل و نقل، ساخت و ساز، برق و بسته بندی استفاده می شوند.

به غیر از این چند تولید کننده اولیه بیلت، تعدادی دیگر از تولیدکنندگان نیز وجود دارند که سطوح آلومینیومی با کیفیت از آلومینیوم بازیافت شده و همچنین از آلومینیوم اولیه برای کاربردهای ویژه تولید می کنند. مهم‌ترین آنها:

آرکونیک(Arconic)

شرکت آرکونیک محصولات آسیاب مهندسی تخصصی مانند تیتانیوم / آلیاژهای آلومینیوم را برای تولید بخش هوافضا و خودرو تولید می کند.

 بیل Arconic  گرد، مربع یا مستطیل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بیل Arconic به طور معمول به سه شرط متمایز محصول تقسیم می شود: بیل رورگی، بیل نیمه تمام و بیل اکستروژن.

Reforge Billet به جعلیاتی ارائه می شود که برای پشتیبانی از عملیات تولید پایین دست، مجدداً گرمایش و جعل مواد را انجام می دهند. سطل های گرد به طور معمول با سطح پوست کنده شده، زمینی یا انفجاری برای مشخصات مشتری تهیه می شوند. مربع یا مستطیل معمولاً با سطح ریز، زمینی و منفجر شده تأمین می شود.

بیلت های نیمه تمام به فروشگاه های ماشین آلات ارائه می شود که مواد را مستقیماً به قسمت های مختلف پردازش می کنند. بیل های اکستروژن به عنوان سهام ورودی در فرایند اکستروژن عرضه می شوند.

هندالکو

یک تولید کننده بزرگ هندی در بازار آلومینیوم ، مجموعه محصولات Hindalco شامل محصولات آلومینیومی با کیفیت بالا برای کاربردهای مختلف صنعتی است. فلز آلومینیومی هندالکو تحت قرارداد آلومینیومی درجه بالا در بورس فلزات لندن (LME) به عنوان یک برند ثبت شده پذیرفته می شود.

تخته های آلومینیومی Hindalco توسط یک فرایند ریخته گری پیشرفته Wagstaff با استفاده از فناوری AirSlip تولید می شوند. این‌ها بیلت هایی با کیفیت عالی و با یک سطح صاف هستند. آنها عمدتاً برای تولید اکستروژن استفاده می شوند.

فلزات ویستا

شرکت Vista Metals مستقر در ایالات متحده از محصولات آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا و ساخت آن از شرکت Vista Metals Corp. مستقر در کالیفرنیا و Vista Metals Georgia مستقر در جورجیا تولید و تأمین می کند ، زیرا این هر دو تجهیزات تولید ویژه آلومینیوم با تجهیزات ساخت پیشرفته ترین محصولات را دارند. آلیاژها به عنوان بیل سخت اکستروژن سخت و نرم در دسترس هستند. این آلیاژها برای کاربردهای مختلف استفاده نهایی مانند هوافضا ، دفاع ، خودرو ، حمل و نقل ، صنعتی / تجاری و ساختمان / ساخت و ساز استفاده می شود.

ویستا محصول خام خود را از مناطق داخلی و همچنین از کانادا ، استرالیا و سایر مناطق دریافت می کند. ویستا همچنین به طور قابل توجهی در بازیافت محصولات آلومینیومی برای استفاده در بیلت خود نقش دارد. بیشتر قراضه یا فلز بازیافت شده ای که ویستا از آن استفاده می کند از طرف مشتریانش باز می گردد.

ماتالکو

شرکت Matalco کانادا در کارخانه بازسازی و ریخته گری Lordstown با قیمت 100 میلیون دلار جدید آلومینیوم آلومینیوم تولید می کند. این شرکت در سال 2016 تقریباً 45000 تن بیل تولید کرده است. این بیل در درجه اول به بازار ساختمان و همچنین خودرو فروخته می شود.

این شرکت با راه اندازی سومین مرکز بازسازی و ساخت بیلت آلومینیوم خود که در لردستاون ، اوهایو واقع شده است ، به یک نقطه عطف رسیده است که با رسیدن به ظرفیت کامل ، می تواند سالانه 175000 تن تولید کند. مجتمع ریخته گری جدید شامل تجهیزات و سیستم های پیشرفته ای برای تولید بیل های با کیفیت بالا برای صنعت اکستروژن در آمریکای شمالی است.

دسته‌بندی: بلاگ