بدون دیدگاه on کاربرد فویل در آشپزخانهآخرین بروز رسانی: 4ام آذر, 1402

کاربرد فویل در آشپزخانه

فویل آلومینیوم

کاربرد فویل در آشپزخانه
فویل – یک سلاح جهانی در حفظ ویتامین ها است.

هر فرد مدرن از کودکی می داند که ویتامین ها مواد لازم برای زندگی هستند. تصادفی نیست که حتی نام آنها حاوی ریشه لاتین “vita” است که به معنی “زندگی” است. یک رژیم غذایی سالم از یک طرف یک ضرورت و از سوی دیگر یک هنر است.

کارشناسان تغذیه زنگ خطر را به صدا در می آورند: در سبزیجات و میوه های ویتامین ها تقریباً نیمی ذخیره شده اند و حتی این مقدار کم که بی رحمانه هنگام سرخ کردن یا جوشاندن آن را از بین می بریم ، بیشتر از فواید آن نگران طعم غذا هستیم. به یاد داشته باشید ، چه کسی در میان ما در دوران کودکی ناراحت نبود ، که غذایی که به آن سالم گفته می شود بی مزه است و همه خوشمزه ترین ها ، به طور معمول ، سالم نیستند؟

اما این‌ها چیزهای جزئی زندگی است ، در مقایسه با مشکل اصلی: تعداد فزاینده ای از افراد به دلیل کمبود وقت ، از خوردن غذای خانگی خودداری می کنند و به راحتی به غذاها و فست فودها می روند. در شرایط استرس و فشار مداوم ، ما کمی در مورد چگونگی تأمین تمام مواد مورد نیاز بدن خود صحبت می کنیم. به عنوان یک قاعده ، ما یک میان وعده با چیزی خوشمزه و بسیار مضر داریم – کراکر ، چیپس ، ساندویچ ، همبرگر. و بعد از آمدن به خانه ، Pelmeni را درون آب می ریزیم یا فیله گوشت را سرخ می کنیم.

با این حال ، بدن را نمی توان فریب داد. محدودیت طولانی استفاده از ویتامین ها منجر به بیماری های شدید می شود. این امر به ویژه برای کودکانی که کمبود ویتامین زیاد دارند ، مملو از انحرافات و تأخیر در پیشرفت دستگاه استخوانی ، سیستم ایمنی ، عصبی ، قلبی و عروقی و سایر سیستم های بدن می شود.

ببینید که چقدر مشکلات بوجود امده همه آن‌ها از جهل است. لوازم آشپزخانه مدرن. ساخت ظروف به ما کمک می کند:
الف) سالم
ب) خوشمزه
ج) به سرعت
د) محصولات با قیمت مناسب.
با تهیه ظرف، غذاهای گوشتی و سبزیجات پخته شده و استفاده از غذای مجدد آن هم در مایکروویو کاملاً امکان پذیر است و برای کودکان و بزرگسالان نیز مفید و مغذی خواهد بود.

فویل آلومینیوم نازک

فویل آلومینیومی ضخیم

قیمت رول فویل آلومینیوم

کاربرد فویل آلومینیوم

قیمت فویل آلومینیوم آشپزخانه

مرکز فروش فویل آلومینیومی

فویل آلومینیوم

فویل آلومینیوم

یکی از بهترین راه های حفظ ویتامین ها در هنگام پخت و پز استفاده از فویل است. برای مثال اگر از فویل با کیفیت بالا استفاده کنید، به دلیل محکم بودن فویل ، می توانید وعده های غذایی را بدون اضافه کردن چربی بپزید ، که به شما امکان می دهد یک وعده غذایی کم کالری را حفظ کنید.

به دلیل همین سفتی ، محتویات فویل به سرعت تا دمای دلخواه گرم می شود و آن را به خوبی نگه می دارد. این به شما امکان می دهد زمان پخت و پز را به میزان قابل توجهی کاهش دهید ، و بنابراین مقدار زیادی ویتامین را ذخیره می کنید.

فویل کفیت بالا به شما امکان می دهد ظروف نه تنها در فر، بلکه روی ذغال یا کوره نیز طبخ کنید. فویل می تواند جایگزین مطبخ های سنتی شود.

علاوه بر این ، هنگام ذخیره محصولات در بسته بندی فویل ، عطر ، طعم و تمام خواص مفید آن ها را برای مدت بیشتری حفظ می کنند. اما فراموش نکنید که در فویل شما نمی توانید گوشت خام ، ماهی یا محصولاتی با بوی خیلی تند و انبوه را ذخیره کنید.

ظاهر فیلم “چیزهای کوچک در زندگی” چشم یک زیبایی را خوشحال می کند. و طعم ماهی یا گوشت تهیه شده با استفاده از فویل در آب خودشان با سبزیجات برای هر نوع لذیذ جذاب خواهد بود.

فویل در سایر موارد “آشپزخانه” می تواند مفید باشد. به عنوان مثال ، اگر تخم مرغ ها هنگام پخت و پز در فویل پیچیده شوند ، دچار ترک نمی شوند. برای گرم نگه داشتن مرغ ، گوشت یا ماهی برای گرم شدن میزهای جشن ، می توانید فویل ها را روی ظرف هایی که در آن قرار گرفته اند ، قرار دهید ، سپس پخته شده را روی این بستر بگذارید و با لبه های ورق فویل آن را در بالا بپوشانید. ببینید چقدر می توانید با یک تکه آلومینیوم درجه مواد غذایی کار کنید!

خرید اینترنتی فویل آلومینیوم در فروشگاه آلوم پرشین

فویل آلومینیوم نازک فویل آلومینیومی ضخیم قیمت رول فویل آلومینیوم کاربرد فویل آلومینیومقیمت فویل آلومینیوم آشپزخانه مرکز فروش فویل آلومینیومی شرکت فویل آلومینیومکویل آلومینیوم/وزن ورق آلومینیوم /بورس ورق آلومینیوم خرده فروشی/ ورق آلومینیوم قیمت ورق آلومینیوم پارس/ قیمت ورق آلومینیوم اراک /خرید و فروش ورق آلومینیوم /ورق آلومینیوم مشهد فروش ورق آلومینیوم پامناردر فروشگاه آلوم پرشین

شماره تماس 09122247066 ,09381763609

دسته‌بندی: بلاگ