ورق آلومینیوم در کجا استفاده می شود؟

ورق آلومینیوم

موارد استفاده از ورق آلومینیوم؟

همیشه در فروشگاه آلوم پرشین می توانید ورق آلومینیومی با درجه های مختلف خریداری کنید. اگر با شماره های ذکر شده در وب سایت با دفتر ما تماس بگیرید ، در این صورت مدیران ما جدیدترین اطلاعات را درباره در دسترس بودن ورق های آلومینیومی ، اندازه و مقدار آنها به شما می دهند. ورق های آلومینیومی که توسط فروشگاه آلوم پرشین فروخته می شود مطابق با GOST 21631-76 است.

رورق آلومینیوم  در کجا استفاده می شود؟ ورق آلومینیوم (آلومینیوم) به عنوان پایه ای برای بسیاری از مواد سازه ای و برقی در طیف گسترده ای از بخش های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ورق آلومینیوم دارای تمام مزایای این فلز است . از جمله این موارد:

  • هزینه مقرون به صرفه – چنین ورق چندین برابر ارزانتر از مس هزینه خواهد داشت. با بررسی قیمت ورق آلومینیوم می توانید این موضوع را تأیید کنید.
  • دوام – ورق آلومینیوم در معرض نور خورشید ، انتشار گازهای صنعتی ، نسیم دریا و سایر پدیده های جوی نیست.
  • راحتی نصب – دارای سطح غیر لغزنده و انعطاف پذیری خوبی است ، بنابراین خرید ورق آلومینیوم در صورت انجام کار در بالای سطح زمین یک راه حل عالی است .
  • ورق آلومینیوم به طور فعال در بام ، کف سازی ، ساخت پنجره و درب بلوک ، قاب برای پنجره های آغشته به رنگ ، سقف و پله استفاده می شود.

همچنین ، استفاده از آنها در دکوراسیون ساختمانها شایان ذکر است ، از آنجا که در اینجا یک ورق آلومینیوم به شما امکان می دهد ترکیب های منحصر به فرد و شگفت انگیزی از طرح های رنگی و اشکال ایجاد کنید. به عنوان مثال ، روکش “Chameleon” برای وورق آلومینیوم ایجاد شده است که بسته به زاویه بروز نور ، رنگ را تغییر می دهد. همچنین قابل توجه یک ورق آلومینیوم موج دار است که دارای یک سطح خشن و الگوی محدب است که از نظر ظاهری ساختار بسیار زیبایی را به شما می بخشد.

نمای ساختمان که با ورق آلومینیوم تزئین شده است ، همیشه مدرن ، شیک و امروزی به نظر می رسد – بسیاری از سازمان های تجاری موفق این نوع فلز را انتخاب می کنند. علاوه بر این ، ورق آلومینیوم ، که قیمت آن مقرون به صرفه تر از هزینه مواد برای محل های  “مرطوب” است ، نه تنها یک عملکرد تزئینی را انجام می دهد ، بلکه یک محافظ نیز دارد – از دیوارها در برابر بالا رفتن  دما ، بارش ، رطوبت زیاد و غیره محافظت می کند.

آلومینیوم به عنوان یک ماده تکمیل کننده ، تقریباً تمام نیازهای لازم را به ما می دهد  – باعث ایجاد بار در فونداسیون نمی شود ، عمر طولانی دارد ، فرصت تجسم راه حل های طراحی جسورانه را فراهم می کند ، دارای خاصیت عایق حرارتی بازتابنده است ، در نتیجه گرما در زمستان در دیواره ها حفظ می شود .

علاوه بر این ، در صورت نیاز به افزایش خاصیت عایق صوتی ساختمان ، امکان خرید پانل “ساندویچ” متشکل از 2 لایه ورق آلومینیومی وجود دارد که بین آن یک لایه ضخیم از پلی استایرن وجود دارد.

اگر مقدار کمی از مواد مورد نیاز است ، می توانید ورق آلومینیوم را به صورت خرده فروشی خریداری کنید. با این حال ، لازم به ذکر است که خرید کالاهای فله به شما امکان می دهد تا تخفیف های خاصی را حساب کنید. برای ارزیابی سودآورترین گزینه خرید ، بهتر است با مدیران فروشگاه  ما تماس بگیرید.

ویژگی های آلیاژ آلومینیوم

ورق آلومینیوم با آلیاژ کردن این فلز غیر آهنی با فلزات – مس و منیزیم بدست می آید. و باعث سخت شدن آن می شود. اگر شاخص های سختی و استحکام را با آلومینیوم به صورت حل نشده مقایسه کنیم ، سپس دورالومین (که نام آن از آلیاژ آلومینیوم است) 7 برابر سخت تر است.

مزیت این فلز ، که نمی تواند از بین برود ، سبک بودن آن است. ورق های آلومینیوم سه برابر سبک تر از آهن هستند. آنها با افزودن افزودنی های کوچکی از مس ، منگنز ، منیزیم ، آهن و سیلیکون به آلیاژ عملکرد عالی می دهند. به همین دلیل ، پوشش محافظ یا تزئینی کاملاً به راحتی روی ورقهای آلومینیومی اعمال می شود ، که دامنه استفاده از آنها را بطور قابل توجهی گسترش می دهد.

ورق آلومینیوم در کجا استفاده می شود؟

صنعت حمل و نقل هوایی مدرن بدون تولید محصولات نورد آلومینیومی غیرقابل تصور است. سازندگان هواپیما معمولاً برای تولید پروانه های هلیکوپتر ، بدنه هواپیما و اهداف دیگر نیاز به خرید ورق آلومینیوم دارند. علاوه بر این ، در کشتی سازی ،ورق آلومینیوم نیز تقاضا می شود ، که به ویژه در مقابل آب دریا با محتوای نمک بالایی مقاوم است. این ماده در برابر قرار گرفتن در معرض و اسید هیدروکلریک رقیق مقاوم است.

امروزه بیش از هر زمان دیگری ، برای ایجاد کفپوش بدون لغزش از محصولات راه راه این محصول نورد ، استفاده می شود. الگوی محدب و سطح خشن مات از لغزش جلوگیری می کند. ورق آلومینیومی راه راه نه تنها یک سطح ضد لغزش برای پله ها و کف ها را فراهم می کند ، بلکه می تواند به عنوان یک عنصر تزئینی در نما یا نرده ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. چه تعداد از ما تاکنون تخته های در حال اجرا برای اتومبیل های ساخته شده از ورق آلومینیوم را ندیده ایم؟

با توجه به عملکرد عالی این فلز غیر آهنی ، تعداد افرادی که مایل به خرید ورق آلومینیوم هستند حتی از تقاضای بازار فراتر می رود. اما همیشه می توانید با فروشگاه ما تماس بگیرید.
ورق آلومینیوم: استفاده گسترده

محصولات ورق آلومینیوم کجا دیگر یافت می شوند؟ ما سفارش خرید ورق آلومینیومی ، تولید کنندگان انواع مصالح ساختمانی را صادر می کنیم. ورق آلومینیوم در ساخت نمای سایدینگ ، سقف سازی ، پانل های دیواری و پارتیشن مورد تقاضا هستند. تولید پروفیل های پنجره فلزی نیز بدون ورق آلومینیوم نمی تواند انجام دهد. سقف های کاذب و عناصر نمای فردی نیز با استفاده از این ماده ساخته می شوند. ورق AMG ، که با شاخص های مقاومت بالا مشخص می شود ، در بازارما تقاضای زیادی دارد . تقاضا برای این محصولات بسیار پویا است.

به همین دلیل است که در چنین منطقه ای از بازار به عنوان ورق های آلومینیومی برای فروش ، حرکات قیمت دائماً مشاهده می شود. شرکت ما همیشه تضمین می کند که قیمتورق آلومینیوم همیشه در حد معقول و منطقی است ، زیرا وظیفه ما تضمین همکاری مفید برای هر دو طرف است.

در بخش ایجاد تبلیغات خیابانی نیز نیاز به خرید ورق آلومینیوم وجود دارد . متخصصان تبلیغات ، با استفاده از محصولات ورق آلومینیومی ، برای ایجاد پوسترهای تبلیغاتی ، تابلوهای تبلیغاتی و سایر محصولات تبلیغاتی ، مدل هایی ایجاد می کنند. این همچنین شامل تولید علائم جاده و علائم اطلاعاتی است. به دلیل چنین تقاضا برای آلومینیوم ، قیمت بسیار بالا است. با این حال ، این به کاهش تقاضا برای این محصولات کمک نمی کند. به عنوان مثال ، ورق AMC در زمینه های مختلف صنعتی ضروری است ، بنابراین همیشه مورد تقاضا است.

خرید ورق آلومینیوم برای خودروسازانی که از این ماده استفاده می کنند برای تولید رادیاتور برای اتومبیل نیز ضروری است. در صنایع غذایی و غیر غذایی نیز نیاز به خرید محصولات فلزی غیر آهنی ارائه شده وجود دارد. در اینجا ممکن است خرید یک ورق آلومینیوم برای ساخت مخازن و ظروف مختلفی که برای ذخیره مواد غذایی و سایر مواد استفاده می شود ، ضروری باشد.

در میان اطلاعیه های خصوصی ، اغلب می توان مواردی همچون خرید ورق آلومینیوم و غیره را نیز یافت. ما یک مشارکت قابل اعتماد به شما پیشنهاد می دهیم که قیمت ورق آلومینیوم خیلی بالا نخواهد بود.

آلومینیوم همچنین به دلیل داشتن عایق های حرارتی خوب، مشهور است، بنابراین اغلب وسایل نقلیه برای خرید این محصولات برای روکش فلزی به ورق های آلومینیومی علاقه مند هستند و این امر عایق حرارتی باکیفیت را فراهم می کند.

دسته‌بندی: بلاگ