بدون دیدگاه on محصولات آلومینیوم نورد شدهآخرین بروز رسانی: 4ام آذر, 1402

محصولات آلومینیوم نورد شده

ورق آلومینیوم

محصولات آلومینیوم نورد شد.

شرکت آلوم پرشین محصولات آلومینیوم خود را به صورت پروفیل آلومینیوم ، لوله آلومینیوم ، ورق آلومینیوم و محصولات با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. نتخاب گسترده‌ای از مقادیر آلومینیوم، آلومینیوم چدن و آلومینیوم فرفورژه : AD1، A5، AD31، AK4-1، AK6، AMg2، AMg3، AMg5، AMg6، AMts، V95، D16 . قیمت مناسب برای محصولات با کیفیت تولید کنندگان داخلی و خارجی را ازشرکت آلوم پرشین در تهران بخواهید.تخصص شرکت آلوم پرشین فروش ورق آلومینیوم و خدمات حرفه‌ای محصولات آلومینیومی است. ما با توجه به طرح‌های مشتری، بیلت آلومینیوم در اشکال مختلف و قطعات پیچیده ارائه می دهیم. شرکت آلوم پرشین تحویل سریع محصولات فروخته شده در تهران و مناطق دور را برآورده می‌کند.

خصوصیات فلزآلومینیوم

ورق آلومینیوم یک فلز سبک است که دارای خوردگی و خواص مکانیکی بالایی است. با استفاده از آلیاژ و عملیات حرارتی آلومینیوم، آلیاژهای درجات مختلف به‌دست می‌آید. عناصر آلیاژی اصلی آلومینیوم : مس، منیزیم، منگنز، سیلیکون و روی. روش‌های عملیات حرارتی : بازپخت، سخت شدن، پیری مصنوعی و طبیعی. آلومینیوم بخشی از بسیاری از آلیاژهای فلز غیر آهنی است یا برای روکش فلزی استفاده می‌شود. به لطف آن، مقاومت در برابر خوردگی و شکل پذیری مواد افزایش می‌یابد.برای به دست آوردن آلومینیوم، از الکترولیز یک محلول آلومینا در کرایولیت مذاب استفاده می‌شود. با پالایش الکترولیتی، ناخالصی‌های خارجی برداشته می‌شوند و فلز با حداکثر خلوص حاصل می‌شود. سپس درون شمش ها ریخته می‌شود که با استفاده از روش گرم یا سرد در محصولات خاص ریخته می‌شوند.

مزایای استفاده از نورد آلومینیوم:

ورق آلومینیوم وزن مخصوص کم؛ مقاومت در برابر خوردگی بالا و هدایت الکتریکی؛ سهولت جوشکاری، قالب ریزی و پردازش. مقاومت در برابر آتش، انعطاف پذیری و مقاومت بالا؛ بازیافت؛ مقاومت در برابر درجه حرارت پایین. سازه‌های آلومینیوم بی تکلف هستند و قادر به انجام بدون تعمیر برای مدت طولانی هستند. آنها از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند و در برابر بارهای قابل توجهی مقاومت می‌کنند. همه اینها به شما امکان می‌دهد تا به طور مؤثر از آنها برای ساخت و ساز و نوسازی سازه‌های مختلف استفاده کنید.

استفاده ازآلومینیوم نورد شده

هم اکنون دامنه نورد آلومینیوم شامل بخش های مختلف اقتصادی است.در صنایع شیمیایی تجهیزات لازم برای کار با مواد تهاجمی از آن ساخته می‌شود. آلومینیوم برای تولید قطعات هواپیما، کشتی و وسایل نقلیه استفاده می‌شود. در ظروف، قوطی و سایر بسته بندی‌ها برای صنایع غذایی وجود دارد. از آن در لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و سازه‌ها ایجاد می‌شود.

دسته‌بندی: بلاگ