بدون دیدگاه on کویل آلومینیوم چیست؟آخرین بروز رسانی: 4ام آذر, 1402

کویل آلومینیوم چیست؟

کویل آلومینیوم

 کویل آلومینیوم آلیاژی دارای عملکرد شکل گیری خوبی، مقاومت در برابر خوردگی، جوشکاری و مقاومت متوسط که برای ساخت مخزن روغن هواپیما، لوله روغن و همچنین وسایل حمل و نقل، قطعات فلزی کشتی، ابزار، لامپ استنت و پرچ، محصولات فلزی، محفظه الکتریکی استفاده می‌شود.

کویل آلومینیوم چیست؟

بر خلاف ورق های مسطح ، یک کویل یک قطعه سیم پیچ از مواد آلومینیوم است. هسته یک استوانه توخالی است که روی آن مواد سیم پیچ زخم می شود و بدین ترتیب قطر داخلی خود سیم پیچ را تشکیل می دهد. بسته به نوع کاربرد ، کویل ها می توانند با گرما ، بدون گرما ، روکش شده با الماس یا آج ، یا از پیش رنگ شده استفاده شوند.

این کویل ها همچنین در رده های مختلفی مانند 1100 ، 3003 ، 5052 ، 5083 و 8011 قرار دارند. به دلیل استحکام و دوام آنها ، این کویل ها می توانند در برابر استفاده و سوءاستفاده قابل توجه مقاومت کنند. یک سیم پیچ نیز در ضخامت های مختلف ، از 0.002 تا 0.276 اینچ و عرض از 0.79 تا 120 اینچ موجود است.

 کاربرد کویل آلومینیوم :

صنایع مختلف برای استفاده های مختلفی از جمله ساخت و ساز ، الکترونیک ، خودرو ، داروسازی ، خدمات غذایی ، ساخت ، حمل و نقل و سایر موارد به کویل های ساخته شده از آلومینیوم متکی هستند. در مقایسه با سایر مواد ، آلومینیوم در بسیاری از موارد ماده بسیار برتر است. آلومینیوم تقریباً یک سوم سبکتر از فولاد خفیف و غیر خورنده است. از هدایت حرارتی بالایی برخوردار است و یک متخصص می تواند بدون مقاومت زیاد آن را شکل دهد.از آنجا که آلومینیوم بسیاربا دوام است ، به راحتی در ورق ها یا کویل ها کار می شود. اگرچه آلومینیوم نسبت به سایر فلزات بسیار سبک تر است ، اما مقاومت مداوم و ارزش بی نظیری را ارائه می دهد. به همین دلیل ، به صورت سیم پیچ ، تقاضای زیادی دارد. قبل از انتخاب فقط هر سیم پیچ ، مهم است که برخی از گونه هایی که این ماده با آن روبرو هستند را درک کنید. به طور خاص ، شما می خواهید روی جوشکاری ، مرطوب بودن ، مقاومت در برابر کشش ، مقاومت در برابر خوردگی و شکل پذیری تمرکز کنید.

کویل آلومینیومی آلیاژی:

کویل آلومینیوم آلیاژیبه طور گسترده‌ای در دکوراسیون، بسته بندی، ساخت، حمل و نقل، الکترونیکی، حمل و نقل هوایی، پرواز فضایی، اسلحه و سایر مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد. کویل آلیاژ آلومینیوم هوافضا برای ساختن پوست هواپیما، قاب بدنه، خرپا، روتور، پروانه، مخزن سوخت، صفحه دیواری و بند بند دنده فرود و حلقه جعل موشک، صفحه دیواری فضاپیما و غیره استفاده می‌شود. کویل آلومینیومی آلیاژی در حمل و نقل خودرو، وسیله نقلیه مترو، قطار راه آهن از جنس ساختار بدنه خودرو با سرعت بالا، درب اتومبیل و ویندوز، قفسه، قطعات موتور خودرو، تهویه هوا، رادیاتور، پانل‌ها، توپی چرخ و مواد کشتی استفاده می‌شود.

چاپ کویل آلومینیوم آلیاژی :

چاپ کویل آلومینیوم آلیاژیعمدتاً برای نسخه PS استفاده می‌شود، نسخه PS پایه آلومینیوم نوعی از مواد جدید است، چاپ برای ساخت خودکار صفحه و چاپ. دکوراسیون معماری با آلیاژ کویل آلومینیوم به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت کافی، عملکرد عالی فرآیند و عملکرد جوشکاری، که عمدتاً در ساختار ساختمان، درها و ویندوزها، سقف، سطح تزئینی کاربرد دارد. مانند انواع درهای ساختمانی و ویندوز، نمای دیواری پرده، صفحه دیواری پرده آلومینیومی، صفحه فشار، صفحه الگوی تزئینی، ورقهای پوشش رنگی و غیره کویل آلومینیوم آلیاژی لوازم الکترونیکی برای انواع مختلف اتوبوس، سیم کشی، هادی، قطعات الکتریکی، یخچال، تهویه مطبوع، کابل و غیره استفاده می‌شود.  در تحقیقات کویل آلومینیوم ، ممکن است از تمام کاربردهای آن شگفت زده شوید. همانطور که از اطلاعات ارائه شده خواهید فهمید ، این نوع کویل برای انبوهی از صنایع مختلف بسیار مهم است.

اگر به بهترین کویل های آلومینیومی موجود در بازار علاقه دارید ، همیشه می توانید روی فلزات مستقیم دریایی حساب کنید. برای کویل ها ، ورق ها و سایر محصولات آلومینیومی ، ما بهترین ها را به مشتریان خود ارائه می دهیم. با تخصص محصول ، تجربه تدارکاتی و یک شبکه بی اندازه از شرکای تأمین از سراسر جهان ، ما آنچه را که مورد نیاز آن‌ها است ، اما با قیمت کاهش یافته ، در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

جهت مشاهده و خرید انواع کویل آلومینیوم با آلیاژهای مختلف و ضخامت های مختلف به دسته بندی کویل آلومینیوم مراجعه نمایید.

دسته‌بندی: بلاگ